perjantai 26. huhtikuuta 2013

Lasten ja aikuisten Papu

Käväisin Lapsimessuilla ekaa kertaa elämässäni eilen perjantaina ja vielä ilman lapsia. Varsinainen messuvieras :). Mutta kun syyni messuvisiittiin oli kurkkia lastenvaatteita ja erityisesti käydä moikkaamassa Papun porukkaa, niin helpompihan se oli näin hoitaa. Plus että keskiviikkona tosiaan yritys nro 2 Barcelonaan, joten en halunnut altistaa lapsia mahdollisille pöpöille.

Olen jo jauhanut Papusta Facebookissa, joten sori tämä hehkutus, mutta on ne vaan sairaan hienoja lastenvaatteita. Kaupastani löytyy nyt nämä lasten koot ja sitten yllätys, sain myyntiin myös pienenpienen erän AIKUISTEN nappikaupunkileggareita ja nappihupparia! En ole vielä ladannut niitä kauppaan kun messuhulinassa jäi se myyntihinta tarkistamatta... Mutta stay tuned, nyt kannattaa seurata facea (www.facebook.com/coolkids.fi) jos mielii näitä aikuisten kokoja tilata, niitä on tosiaan vain muutama saatavilla.

Mä kuvaan nämä joku päivä päälläni, ehkä, vierastan vähän ajatusta, mutta ehkä tämän kerran.

Mun on pakko myöntää jotain todella pinnallista... kun tämän Papun rusettipipon näin, mua oikeesti ekaa kertaa harmitti (hetken vain!) ettei mulla ole tyttöä :). Onneksi se harmitus meni ohi ja tajusin että voinhan mä itse pitää rusettipipoa kun niitä kerran aikuisten kokoakin on!


Mä itse rakastan näitä samisjuttuja, eli että lapselle ja aikuisella löytyy samaa vaatetta. Niitä lisää kiitos! Mä postailen niistä pian ihan oman jutun, sen verran meiltä samiskamaa löytyy, vaikka poikia onkin talo täynnä.

Nyt mä nimittäin lähden viettämään hyvin ansaittua tyttöjen päivää Flamingon kylpylään (ja taas jää lapset hoitoon, ou nou). Vaikka kuinka olis kivaa jäädä viettämään kunnon tyttöiltaa viinipullon ääreen niin joudun hipsimään imetyspuuhiin kylpylöinnin jälkeen. Tää on tätä vielä hetken ja tiedättekö - mä niin nautin siitä!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti