maanantai 18. maaliskuuta 2013

The Wonderland Collection sekä shoppausvinkki

Alkuhuomautus: Lue loppuun, siellä on loistava shoppausvinkki, jolla säästät 30% Shampoodle tilauksesta...! huom, ei mainoslinkkiä vaan oman tutkimuksen tulosta :)

Shampoodlen kesämallisto on nyt kaupoissa ja voi että mä tykkään tästä "The Wonderland" kokoelmasta! Ihanaa keltaista, oranssia ja muuta värikästä. Talvikauden harmaan-mustan kauden jälkeen tää on niin riemastuttavaa että.


Lapsille mun ei tarvitse paljon vaatteita tilailla, mutta itselleni TARVITSEE.

Ensinäkemältä ajattelin että huh, ei tarvi mun näitä kokeilla, nää kirkkaat disco-leggarit ei todellakaan ole mulle, mutta mutta...

Nää on PAKKO saada. Mä veikkaan että jos mä nyt tilaan nää niin niistä tulee mun lempparivaatteet ja käytän niitä koko kesän. Ja mä en oo siis ostanu mitään pitkään aikaan itselleni. Laitanko siis tilaukseen?


Slogan on jo sinänsä muhun vetoava: Childisly Comfortable. Mä tykkään enemmän, erityisesti kesällä, rennoista ja värikkäistä vaatteista. Joskus yritän pysytellä tyylikkään neutraaleissa väreissä, kunnes taas repsahdan :)

P.s. Shampoodle.com:issa oli tunikasta jo s-koko loppunut. Hyvä niin, löysin nämä vaatteet englantilaisesta nettikaupasta BeBaBoo ja sain nämä huomattavasti edullisemmin (toimituksesta en osaa vielä sanoa kun vasta juuri painoin nappia - kerron kun vaatteet saapuu): 

Leggings ja tunika yhteensä:  BeBaBoo 65 eur, Shampoodle 95,7 eur. Postikuluja suunnilleen saman verran (5,88/6eur). Säästöä yhteensä 31 euroa eli reilun 30% ale!!! 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti