maanantai 11. maaliskuuta 2013

Aurinkopoikani

Hyvää huomenta, minä olen Jesper, ja olen ehkä söpöin ja iloisin vauva ikinä (ainakin äidin mielestä) :D. Tosin kuvaustilanteessa en oikein tahdo hymyillä, kun äiti lymyilee kameran takana! Osaan nyt 4-kk iässä kääntyä masulta selälle, pyöriä leikkimatolla ja äiti löytää minut usein vähän eri paikasta mihin hän minut jätti. Harjoittelen kovasti myös selältä masulle kierimistä, koska olen aika liikkuvainen pakkaus, ihan kuin isovelikin. Juttelen kamalasti, erityisesti äidille. Kun herään päiväunilta, hymyilen niin leveästi, että posket näkyvät takaa. Näin ovat kertoneet.

Minulla on monta lempinimeä, näitä olen kuullut käytettävän: Pikkuveli, Jespis, Jesse, Jepsu, kulta, muru, rakas, murunen, mussu, söpöliini, muutamia mainitakseni.

Heissan, lähden nyt torkuille ulos!





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti