keskiviikko 17. lokakuuta 2012

Sunnuntain lastenvaatekutsut

Päätin järjestää ystävilleni lastenvaatekutsut, jossa he saivat kahvin juonnin lomassa kurkkia mun verkkokaupan valikoimaa ihan livenä. Verkkokaupan ongelma on, että vaatteet jäävät "kaukaisiksi" kun niitä ei pääse hypistelemään ja usein kuvat vääristävät myös värejä. Nämä luomupuuvillaiset vaatteet ovat vielä niin ihanan pehmeitä, että vain koskettamalla niistä saa parhaan kuvan.

Geggamojan raitaa tässä rekissä
Meillä oli oikein hauska sunnuntai-iltapäivä täällä meillä kotona ja taidan tehdä tästä puolivuosittain toistuvat tapahtuman. Ehkä seuraavalla kerralla uskallan laajentaa kutsua ja mukaan voisi ilmoittautua muitakin halukkaita. Vuoden alussahan saan uudeksi merkiksi mm. Mini Rodinia. Nyt kaupasta löytyy Aarrekid, Geggamoja, Maxomorra, Frugia, Fred's World ja Serendipigy -merkkejä.

Mulla oli ollut mielessä pitkään kokeilla tällaista banaani-saksanpähkinäkakkua (ohje täällä) ja leivoinkin sellaisen kahvin kanssa. Tätä reseptiä voi suositella, tuli tosi hyvää! Kandee tehdä se juuri tuollaiseen pitkulaiseen leipävuokaan niin se ei ole niin kuivakakkumainen :)


Kun avaan ovet muillekin halukkaille lähiseudulla asuville (asumme Helsingistä noin 30 km päässä) niin laitan tänne vuoden alussa siitä tietoa lisää.




2 kommenttia:

  1. Mä olen, yllätys yllätys, suuri Geggamoja fani! Mun mielestä nämä raidat on astetta parempilaatuisia kuin ne toiset tunnetut ruotsalaiset lastenvaateraidat :). Pipoissa itselläni käytössä juuri tuo pinkin-kirsikan raita. Piristää muuten niin tummaa vaatetusta.

    VastaaPoista